Brezplačna dostava za nakup nad 50 €.

Pogoji poslovanja

Podatki o podjetju

Pospeševanje prodaje, Petra Nađ s.p.
Trpinčeva ulica 64
1000 Ljubljana

Matična številka: 7997957000
Davčna številka: 16087143
TRR: SI56 6100 0001 7286 038, Delavska hranilnica d.d., Ljubljana

Podjetje je bilo vpisano v sodni register Okrožnega sodišča v Ljubljani, dne 12.6.2017.

Telefon: 041 540 907
E-mail: info@olivija.si

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Varovanje osebnih podatkov

Podrobnosti o varovanju osebnih podatkov so zapisane v Politiki zasebnosti.

Vrste uporabnikov

Nakup v spletni trgovini www.olivija.si lahko obiskovalec opravi le kot gost. Registracija ni mogoča.

Dostopnost informacij

Olivija.si se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta in telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oz. storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem časovnem roku),
e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) časovni rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoje za njen odstop,
j) informacijo o tem, če obstaja strošek, ki bremeni kupca za vračilo izdelka,
k) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov in cene

Zaradi narave poslovanja preko spleta, se ponudba in cene v spletni trgovini Olivija.si redno ažurirajo. Objavljene cene v spletni trgovini Olivija.si so enake za vse kupce. Cene ne vsebujejo DDV-ja, veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Naročilo, cene in uspešen nakup

Kupoprodajna pogodba med Olivija.si in njenim kupcem je v spletni trgovini Olivija.si sklenjena v trenutku, ko Olivija.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Olivija.si kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Olivija.si in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Za uspešno opravljen nakup se šteje, da je Olivija.si za oddano naročilo prejela plačilo. Kupec je dolžan preveriti pravilnost navedenih podatkov pred oddajo svojega naročila.

Način in čas dostave

Olivija.si sodeluje z različnimi dostavnimi službami, ki jih izbira po lastni presoji.

Rok dostave je 3-5 delovnih dnevi, pri čemer se šteje, da prvi delovni dan prične teči z naslednjim dnem od dneva prejema plačila. Za artikle, ki iz objektivnih razlogov trenutno niso na zalogi, se Olivija.si zavezuje, da bo kupca o tem obvestila še isti oz. najkasneje naslednji dan in mu predstavila možnosti kasnejše dobave. Strošek priprave in pošiljanja naročila znotraj ozemlja republike Slovenije znaša 3,00 EUR. Za nakupe nad 50,00 EUR tega stroška ni.

Način plačila

Nakupe v spletni trgovini Olivija.si je mogoče opraviti le z bančnim nakazilom. Kupnino je potrebno poravnati v roku 5 delovnih dni, drugače ima Olivija.si pravico odstopiti od pogodbe. Plačilo se šteje za opravljeno z dnem, ko je Olivija.si prejela priliv kupnine na svoj bančni račun.

Izdaja računa za nakup

Olivija.si po prejetem plačilu naročenih izdelkov in pred izvedbo dostave kupcu, ne njegov e-naslov pošlje račun v e-obliki (pdf format). Na računu so navedeni kupljeni izdelki, razčlenitev njihov cen in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo svojega naročila.

Kode za popust

Koda za popust oz. promocijska koda kupcem prinaša različne ugodnosti pri nakupu preko spletne trgovine Olivija.si. Aktivno kodo lahko najdete na naslovni strani spletne trgovine, v oglasnem sporočilu, v elektronskem sporočilu Olivija.si ali v drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti – od popustov do različnih darilc male vrednosti. Vsakršna koda je vedno časovno omejena in se lahko izkoristiti v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

Uporaba kode za popust:
• Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
• Na zaključku blagajne, v segmentu ”Imate kodo za popust?”, kliknite na ”Vnesite jo tukaj” in v okence ”koda” vpišete kodo za popust ter kliknete gumb ”uporabi”.
• Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
• Ko vpišete kodo za popust, se njena vrednost avtomatsko odšteje od cene vašega naročila in ostane znesek, ki ga je potrebno poravnati.

Postopek obveščanja o nakupu
  • Po oddaji naročila kupec po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto.
  • si lahko, za namen preverjanja podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave, kupca pokliče na njegovo kontaktno telefonsko številko oz. mu pošlje e-sporočilo.
  • Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da se pri zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in njegovo davčno številko. Prav tako so na voljo enake možnosti plačila.
Pravica potrošnika do odstopa od pogodbe
  • Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@olivija.si) nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. 
  • Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po poslanem sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Petra Nađ s.p., Trpinčeva ulica 64, 1000 Ljubljana. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
  • Blago, ki je predmet vračila, mora potrošnik vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen, če je izdelek, ki ga je prejel, uničen ali pokvarjen, oz. je bil izdelek izgubljen ali pa se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
  • Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe oz. prejema vračila blaga.
  • Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.
Odgovornost za stvarne napake

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je izdelek imel takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Varnost

Olivija.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Komunikacija

Olivija.si bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Olivija.si izrecno spoštovala.
Pravno obvestilo 

Spletna trgovina Olivija.si in vsi podatki, slike izdelkov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Omejitev odgovornosti

Olivija.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Olivija.si včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo Olivija.si kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Uporabniki morajo sami zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Pritožbe in spori

Olivija.si spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Olivija.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@olivijs.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Olivija.si bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

Olivija.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si bo Olivija.si po svojih najboljših močeh prizadevala, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Olivija.si kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Ti Pogoji poslovanja veljajo od 15.3.2022 dalje.